carpediem__ detaylı ultrason için gittiğimde 20.haftalarda önde denildi, 26 haftada yukarı çkktığı söylendi. Benim için bir sıkıntı olmadı sadece devletteki doktor biraz korkutmuştu heran kanama düşük olabilir gibi. Başka bir doktor 1.5 santim yukarıda olduğunu sınırın 2 olduğunu ve %80de ilk başlarda aşağıda olup zamanla yukarı çıktığını söyledi. Bazılarının ki yapışık oluyormuş onlarda ise mecburen sezeryan yapıyorlarmış bu şekilde bilgilendirdi sağolsun.