asellmom 3 gün önce spinal sezeryan oldum karnımda hala uyuşukluk var ama aynı uyuşukluğu ara ara vücudumun başka yerlerinde hissetmem normal mi kızlar? Bacağımda karnımın üst tarafında VS
pera_ asellmom benimde kalçamda oluyordu karnım hariç bir süre devam etti sonra geçmişti 2 sene oldu katın bölgemin sağ tarafını hala hissetmiyorum
asellmom pera_ ya korkmuyor değilim valla hem sağ tarafım ağrıyor bişey batıyor gibi hemde sağ bacağım uyuşuk niye anlamadım