Kızlar 38 haftalık olduk bebişim her gün gece saat 1:30-2:00 civarı hıçkırıyor ve bu hiç şaşmıyor şaka gibi 😂😂 ve beni hiç uyutmuyor🥲 doğum pozisyonu aldığını söylemişti doktorumuz dediği gibi kasık kısmımda hissediyorum her defasında 😅 sizde de böylemi acaba merak ettim