caglareisogluozturhan Merhabalar bu 2. Doğumum olacak. İzmite yeni taşındık. İlkini marmariste özelde doğurdum ve bu sefer devlette denemek istiyorum. Alikahyayı duydum. En iyi doktoru bilen duyan veya orada doğum yapan var mı ??
Ata1_ caglareisogluozturhan Alikahya eğitim araştırma sakın gitme Umuttepe eğitim araştırma doktorları daha iyi ama Alikahya yerleşkesi berbat
Justmom Zeynosmooom_1234 Muayene olmaya gittim evet ilgili sakin anlayışlı bir doktor ama hastane çok kalabalık ve doğumumu orada yapmam için bi güven hissedemedim.umuttepeyi tercih edebilirsiniz orasıda kalabalık fakat daha temiz düzen içinde.
caglareisogluozturhan nsavas merhaba ben muğlada pek çok doktor değiştirdim. Muğla merkez de emrah beye gidiyordum özel poliklinik. Araştırmada fatih beye de gittim. Aklımda kalan en iyi doktorlar bunlar. Fakat doğumumu marmaris özel yücelende ahmet zülküf erdemle yaptım.
caglareisogluozturhan Justmom umuttepe dediğiniz izmit tıp fakültesi mi nasıl randevu oluşturuluyor oraya
Ata1_ caglareisogluozturhan Umuttepe eğitim araştırma diye aratın orada iletişim numarası çıkıyor randevu için
Justmom caglareisogluozturhan Evet ünüversite hastanesi kendi sitesinden randevu oluşturuyorsunuz biraz zor randevu bulmak denk gelirse hemen şanalısınız
Justmom caglareisogluozturhan Ayrıca profösör ve öğrenim görevliler ücretli özel gibi normal gebe bölümüne alabilirsiniz