Ces90 Size gözlemlerimden birşey paylaşıcam. Çok erken öğrenmek bence çokta iyi birşey değil.. mesela adetim 5 gün gecikti test yapmamıştım sonra adet oldum belki o ara kimyasal gebelik geçirdim. Arkadaşım mesela çok erken öğrendiği için sonra da 2-3 gün sonra tutunmadığı yani adet olduğu için kimyasal geçirdim diyor.. Ben bu süreçte hiç öğrenmeme taraftarıyım bunu… 3-4 ay sonra yine gecikince test yaptım hamile olduğumu öğrendim. Kimyasal geçiren arkadaşımda sonraki ay hamile kaldı. Aslında çok erken test yapmasa o da kimyasal geçirdiğini farketmicekti. Bence bebeğin tutunması için ona zaman vermek lazım. Tutunmazsa hamile kaldım ama tutunmadı psikolojisine girmemek için. Kalp atışını dinleyene kadar tam olarak hamile başladı mı emin olunmuyor. Tam anlatabildim mi bilmiyorum. Sabır çok gerekiyor. İnşallah rabbim hayırlısıyla gönlünüze göre nasip etsin.