Alshdksb en son doktorunuz ne demıstı dılersenız bır doktorunuzu arayın sabahı bekleyemezsenız hareketlo olması ıyi gununuz yakın dogum zamanı olabılır de mubaregı olsun mesala bendede oldu ama benım 36-3 bugun doktorumdan geldık normaldı korkmuyorum ama haftanız dogum haftası oldugundan bır gıdebılırsınız dılersenız