Kızlar merhaba başta gece uykumda oluyordu ama şimdilerde gece gündüz farketmeden elimde uyuşma oluyor :( hatta iş şuan daha da tuhafa hal aldı sadece elimin sadece baş orta ve yüzük parmağı uyuşuk bunu da ilkdefa yaşadım nedir bu başına gelen var mı? bu arada 32 haftalık gebeyim hamilelikten kaynaklı olduğunu düşünerek soruyorum nedendir acaba ya?