Jejee benim de 40 günüm kaldı erken gelmezse tabi. Ama hiç korkmuyorum nedense. Kimler kimler doğurmuş ben mi yapamayacağım diyorum kendi kendime. Allah bir kolaylığını verir. Doğumu değil de doğumdan sonrasını düşün. Bebeğini kucağına aldığın zamanları çok daha iyi hissedersin☺️