EsraYsf keşke şimdiye birakmasaydin canim.benim üçüncü çocuğum 27 haftalıkken evde diğer çocuklarından kalanları yıkayıp utuledim.31 haftalık alışveriş yaptim hem bebeğe hem kendime onlarida yıkayıp utiledim ve 34 haftalık valize koyup arabaya koyduk.İki haftadır da çikolatası hastanede dagitilacaklari yaptırdım.Suan 37+1 üç gün önce gittigimded acilmam başlamıştı ayağa kalkmam yasak iyiki erkenden hazirlamisim