Kızlar bi ara idrar yolu enfeksiyonu yaşadım ama antıbıyotıkle şase ve su ile vs neyse tahlillerim temiz çıktı mesele su ki akıntım yoğun ve yeşilimsi renk yani bembeyaz değil yeşilimsi akıntı enfeksiyon deniyor ama tahlilde çıkmıyor yani normal değerlerde cıkıyor doktor da tahlile baktı sorun yok dedi ama o zaman neden var bu akıntı 😒38. Haftadayım alıntıdan bahsetmemiştim doktora unutmuşum