Mumu merhaba anneler 🤗 lutfen bana bi fikir verin kabızlık sorunu yaşıyorum ne yaptiysam faydasi yok oneriniz var mi sizlerin.
bebisimbenmmm Mumu kaç haftaliksin canim.. bol su sabah uyanır uyanmaz aksam uyurken vs en az 3 litre ekmek azalt kuru meyveler tuket bol bol ims gecer
Seyymaa Mumu Bende bikere yaşadım bir kaşık zeytinyağı içmiştim üstüne bolca su sonra biraz yürüyüş çok iyi geldi
mavi Mumu Kabız olman normal gebikte oluyor canım havuç kayısı bunlar sindirim için iyi gelen şeyler ve su tabiki dikkat et kendine:))
Mumu Seyymaa bebisimbenmmm bol su iciyorum ama yuruyusude deneyeyim ekmekte hic tuketmiyorum diyeblrm neden byle oluyor blmyrm
bebisimbenmmm Mumu canim ama ilk haftalar dasın ve kabiz olman normal aşırı gaz ve şişkinlik de olur vücut bebege hazırlanıyor o dönemde bende bir süre yasadim ama 12.13. haftadan sonra hic yaşamadım diyebilirim gecer insallah
Seyymaa Mumu Bende baya kötü olmuştum o zaman araştırdım hamilelikte yaşanabilen problemlerdenmiş oda
Marisol BarBeyzazer meyve suyu önerilmiyor. Benim yaptığım akşamdan 3 kuru kayısı bardağa koyuyorum. Sabah uyandığımda önce suyunu içip sonra kayısıları yiyorum. Bana iyi geliyor.
BarBeyzazer Marisol oda olur doğrudur ben adalat hapının yan etkisinden dolayı kabızlık yaşadım çok kötü olmuştum basurda vardı kayısılı meyve suyu içtim aklıma ilk gelen uydu paketli hazır tüm yiyecek içecekler zararlı biliyorum
Aleynaabirke Mumu valla ne denediysem olmadi osmolak surubu ictm bol su tukettim kayisi veya cevizi suya islayip ictim yuruyus yaptm kar etmedi doktor en sonunda bi hap ver birkuris gibi bisey adibyanlisnolmasin o kurtarti
Mumu Aleynaabirke sizin doktorunuzda kabiz olma dedi mi. benimki kesinlikle kabiz olmayacaksin dedi ama ben basindan beri boyleyim ne yapsamda fayda etmiyor.