Biz civilde Kanz marka park beşik aldık anne yanı alacaktım ama benim yatak boyu ile park beşik aynıydı anne yanı olması etkili olmayacaktı arasında 100 tl vardı zaten bende anne yanı almadım. Normal kanz marka park peşik aldık. Eşim 1.84 ben 1.72 yatağımız 3 kademe bizim 😂 uzun ve geniş merak edenler için söyleyim beşiği bebiş doğunca kullanıcaz ben herşeyi kurdum bekliyorum 😊