Ysmn111111 bi sayı vermedi ama bir gün tutup bir gün tutmaya aralıklı oruç deniliyormuş 🤷🏻♀️ İlk 2 gün iyiydi benimde bebeğin hareketleri falan da düzenliydi ama 3. Gün hareketlerde azalma ve açlık hissettim bugun zorlandım kısaca, iftar sonrası çarpıntı olunca da ara vermem gerektiğini düşündüm bakalım ☺️