Sekerimmm Arkadaşlar belden asagi uyuşturuluyir ya cok bas ağrısı falan kaliyo diyolar bunun icin kahve iyi geliyo diyolar nasil dogum sonrası hemen bisi verilmiyo ne zaman iciliyo kahve bide bu 3 u birarada Nescafe ler mi içiliyor
roselinda_015 Sekerimmm 4 saat sonra içebiliyorsunuz 2si 1 arada içtim ne kadar sert olursa o kadar iyi olur
Sinemmmmm58 Sekerimmm herkeste ayni etki olmuyor canim benim olmamisti ama ben onlem amacli 2 si 1 arada nescafe ve bitter cikolata yemistim size izin verdiklerinde icmeye baslayabilirsiniz ama sekersiz olmasi onemli
Muno22 Sekerimmm hayır kahve dedıklerı acı kahve cekılmemıs onu oyle dişlerinle ezerek yiyosun oyle gecıyomus arkadasımda oldu bende sezeryan olucam inşallah iki hafta sonra abnada o soyledı acı kahveden al cekılmemıs halını ondan baska hıcbır sey bas agrısını kesmıyo asla dıye
yigitinannesiiiii Sekerimmm arkadaşım yeni doğum yaptı doktoru başın ağrırsa nescafe tüketebilirsin demiş ama 2si 1 arada mı 3 ü 1 aradamı bilmiyorum
Cocolingo Sekerimmm bana doktorum yanında bulunsun diye 2 si bir arada ve bitter çikolata koy doğum çantana demişti ama başım hiç ağrımadı içmedim olduğu gibi geri geldi eve
Afro-dit Sekerimmm bel ağrım olmadı bir kaç gün başım ağrıdı o da geçti beden ile alakali bir durum bazıları bel ağrısı yaşadığını söylüyor acı kahve içilmesi gerekiyor şekersiz birde sezeryan sonrası başı çok oynamamak gerekiyormuş yatınca geçen kalkınca başlayan bir ağrı migren onun yanında hafif kalıyor yani bol su içerek o anezteziyi vücuttan atmak gerekiyor