Kızlar sabah vajinal muayene oldum ve eve geldiğim de nişanım gelmişti ardından karnım ve belim ağrımaya başladı ama adet agrisi gibi şiddetlenmedi daha benim gibi olup da doğuma kaç gün ve ya kaç saat sonra gittiniz gideniniz var mi ayrıca nts de sancılarım görünüyor tahmini ne zamn doğururum