Ayseee22 Kizlar 35+5 günlük hamileyim 10 gündür kalca kemiğ im açıyor sol tarafımda ayağımın üstüne basamıyorum topalliyorum. Doktor magnezyum verdi içiyorum ama malesef geçmiyor oturduğum yerden zor kalkıyorum. Başına gelen veya ne zaman geçer bilen var mı?
taze-anne_ Ayseee22 benim daha erken haftalarda başladı 37+3 hala devam ediyor:(( yatakta ne dönebiliyorum ne kalkabiliyorum oturup yürürken bile aşırı ağrıyor :((
Seyma_slk Ayseee22 bende 11.haftamdayim uzun süre ayni pozisyonda durdugumda ayaga kalktigimda agri oluşuyor annemler hep üşütüyorsun ondan kramp giriyo diyorlar ama banada gebelik agrisi gibi geliyo ama daha ck küçük heleki yatakta sırt üstü uzandigim zaman dönünce nasil agriyor kalca üstleri bazende acaba kuyruk agrisi mi diyorum kontrole gidince sorcaam doktruma