Ersonla Kizlar 2 li tarama icin ultrasona girdim doktor bsey demedi aranizda amlayan varsa yardimci olabilir mi kan sonucuna kadar catlicam PAPP-A : 2.75 SERBEST BETA HCG : 54.1
ed1112 Ersonla e nabızdan bakınca aslında normal değerlerde yeşil tik oluyor yanında. Eğer yeşilse normaldir diye düşünüyorum
cgnduru Ersonla canım bende senin gibi burda sordum falan ama kombine vs yazıyor grafikli olan sayfada onlar onemliymis tek başına buna yorum yapmak doğru değilmiş…
benimmdunyamm Ersonla bu sonuçtan belli olmaz doktorun sistemine grafik çıkıyor o grafiğe bakması lazım
Ersonla ed1112 yesil ama kizim 1.5 yasinda onun degerleriyle karsilastrinca yuksek cikiyo bu degerler farkli yani. Korkuyorum acikcasi
Ersonla cgnduru anladim canim tesekkur ederim . Ozelde1 haftada cikiyo hatta 1 hafta bile deil masallah dewlette 2 hafta sonra insan merak ediyor
cgnduru Ersonla bende devlette yaptırdım canım benim 1 hafta bile sürmedi çıkmasi bazen aksayabiliyor demekki ❤ inşallah sağlıklıdır