Öncelikle herkese merhaba doktor çok güzel sağlıklı ve herşey normal dedi ama ben uyuyamadım acaba çok mu kilolu 32+1 günlük hamileymişşim ben bu programa göre hesapladığımda 32+4 olarak gösteriyodu neyse bugün doktora gittim doktor bebeğimin 3 kilo 200 grama yakın olduğunu söyledi bende açıkcası biraz korktum çok kilolu gibi geldi bu arada erkek bebk annesiyim bebişim pozisyonunu da almış doktor doğum olursa hiç bi sıkıntı çekmiğcemizi söyledi bu haftalarda bebebişleriniz kaç kilo 🥰😍