Mrb kızlar doktorum 14 Nisan dedi benim dogum günümde ama ben ilk oglum nisanın 10 oldugu için aynı günü istedim nisanın yedisinde gel nst cekicez dedi sancın varsa hemen alırız sancın cıkmaz sa ne zamn istiyorsan ozamana alırız dedi cok şükür kaygıyı atlattım en azından ne zamn gelecegi belli oldu darısı bütün annelere