Kizlarr prilam bulanti hapi iciorum aksam yatmadan 2 tane ayy unutup 3 tane mi attim acaba alsam diyorum ama yok vesveseye girdim bugu ilk defa ya hayret bir sey 2 tane aldim yani vesveye girdim acaba 3 tane fwzlami aldim diye hergun farkli bir seye kafayi takiyorum ya alsam daho bir sey olurmi ama almadim eminim ya saydim cunki bu vesevese arada gelior bana (( 19 haftalik gebeyimmm bana miral verin gecegwce aaa kizlarrrrr neden aklima gelior boyle seyler bilmiuorim ankstiyede olabilir az oncede nie hapsuramadim fiye taktim hava dolarmi dye cunki hapsurmiyinca buruna kulaga hava doluo gecio bir sure sonra o bitti olaci iceyim dedim 2 tane ictim ama sanki 3 tane ictim gihi geldi vesevese anlamıyorum ya 😢 uzun oldu kusura bakmayin