zamloss123 Banyoda ayagım kaydı popomun üstüne sert düştüm düşerken de elimi yere koydum kolum ve sol kasığım agrıyo bir şey olur mu arabamız da yok hastaneye gidemiyoruz şimdi 29 haftalık hamileyim
Fkurt zamloss123 bebeğin hareketlerini takip edin saatlik olarak ve uzanın kıpırdamadan en ufak bi rahatsizlik lekelenme falan görürseniz acile gidin
Eylemkurtkaya zamloss123 kesiinlikle bebeği tetikleyen şeyler ye takip bebeğide kanama durumunuda kemik ağrılarının fazlasınıda normal karşılama düştüm diye olmuştur dememelisin bu durumlardan herhangi biri olumsuzsa doktora git mutlaka ama ben olsam beklemem gıderdim
Busakts zamloss123 bende düşmüştüm böyle çok korkmuştum doktora gittim ama şükür bir şey olmadı . Yoktur inşallah bişey kanamanız yoksa bebek hareketlerini gözlemleyin
Busakts zamloss123 evet evet olmuştu hatta ben gitmemiştim doktoru arayınca gel bakalım demişti öyle korkup gittim . 1 2 gün sürdü kas agrım da oldu üstüne düştüğüm için hatta
Soruyorumm Ambulansla ya da taksi ile o da olmadı nazınızın geçtiği arabası olan biriyle hemen acile giderdim ben senin yerinde olsam
Bbsb Tatli bseler ye ustune iki bardak su ic cocugu gozlemle bu gece ara ara sabah gdersin doktora kolun icinde parol icebilirsn agrn icin idare ettirir yarina kadr gecmis olsn allah beternden saklasn
Sinemmmmm58 zamloss123 kanamani ve bebek hareketlerini kontrol et canim agriyi da ayni sekilde baktin olmuyo hemen ambulansi ara