asli-95 taze-anne_ bebiş baskı yapıyodur diye tahmin ediyorum kanala da girmişya :) bence yarın git bir son durumu öğren canım için de rahat eder
Glhnss asli-95 benim bebek pek hareket etmiyor ben bugün gittim daha kontrole doktor da herhangi birşey demeyince unuttum ben yeri daraldığı için diye düşünüyordum doğum belirtisimi Buda çok ara ara hissediyorum eskisi gibi değil
SerraLinasmom Glhnss Aynen benimde öyle hatta bugün 2 nst çektirdim ilkinde uyuyordu iki minik hareket etti sonra gittim çikolata yedim su içtim de öyle düzgün bir nst çekildik