Kızlar meraba doktorum bana bebeğin bobreklerinde genişleme var ve suyun fazla dedi bobreklerinden dolayı karşılaştığımız bı durum korkulacak bişey yok doğumdan sonra kontrole getirirsiniz bakarız dedi ama suyuma kan tahlili istedi ve şeker yuklemesine gerek duymuyorum dedi karşılaşan varmı daha önce böyle bir durumla