33+1 olduk 😇Kızlar benim yüzümde kahverengi lekeler oldu kendim kumralım ama gebelikten önce yoktu . Gebelikte Güneşe çıkmadım hiç ağda falan da yapmadım yüzüme ama lekeler var . Bunlar doğumdan sonra geçer mi ? Birde çok özür dilerim ama söylemek istiyorum dün ayna ile vajinama çevresine bacak aralarına baktım simsiyah olmuş hep koltuk altım da simsiyah olmuş . Normalde koltuk altım bembeyazdır lazerli zaten tüy de çıkmaz .bu kararma ve lekeler bana kendimi kötü hissettiriyor. Sizde de durum böyle mi daha önce doğuran anneler sonradan geçti mi bu sıkıntılar ?lekeler ve kararmalar eski haline döndü mü?