Kızlar 2,5 sene tedavi gördüm 4 kez denedik hayırlısıyla 4. De hamile kaldım tuttumu tutucakmı kese varmı kalp atısı varmı derken yarın gece doğuma giriyorum 🙈 lütfen kızlar dua edin sezaryen olucam acısız sızısız sancısız gazsız olalım bebişimle hayırla saglıkla dogumumuzu gerçekleştiyim ayetel kürsi okuyun kızlar çok heyecanlı ve stresliyim 😬🙈