iremsmrz22_ Kızlar son 2 gündür ellerim ayaklarım çok şişti. Ellerimi kapatırken zorlanıyorum sabahları parmaklarımın eklemleri çok ağrıyor. Yaşayan var mı ? Şuan bile ağrıdan uyuyamıyorum. Başına gelen ve geçirmek için önerisi olan vara yazabilşr mi lütfen 🙏
ipekveatlas iremsmrz22_ büyük ihtimalle ödem tutmaya başlamışsın bende 36 haftalık oldum yeni yeni başlıyo ellerim de ve ayaklarımda hafif sislikler. hemen tuzu kestim bol su icmeye calısıyorum ve ayaklarımı gece uyumadan önce 15 dk dikiyorum duvara doğru.. az kaldı insallah daha cok sismeden geciririz. ha birde hamur isi yediğimde daha cok oluyo onuda kesmek gerek
Annesininkurabiyesi iremsmrz22_ ben henüz 24. Haftadayım ve ödemim hiç olmadı bol bol su için yürüyüş ve egzersiz iyi gelir kan dolaşımınız hızlanır ❤️
Ceyduygu iremsmrz22_ Bende öyleyim 34 haftalık son bir haftadır birden bire sistim,ayak bileklerim bile ağrıyor yürürken
ipekveatlas iremsmrz22_ dünden beri kestim😂 bakalım ne kadar dayanabilcem. peynir falan çok tüketiyorum ama tuzlu olduğu icin yemedim bugün hadi hayırlısı
Bsr_5837 Haftaya giricez bizde yavaş yavaş artık ödem oluşmaya başladı bileklerime falan dokununca acıyor tuzu tamamen kesemiyorum ama daha dikkatliyim yürüyüş yapsam da ayaklarım agrıyor valla ne yalan söyleyim 😬
iremsmrz22_ Bsr_5837 Benim yoktu aslında 2 günde birden davul gibi şişmeye başladım. Şaşırttı alıkcası 🙏
Bsr_5837 iremsmrz22_ benimde bir anda oldu 3 gün önce falan pijama giymek için eşofmanımı değiştiriyodum lastikleri çok az şıkmış heralde paçalarımı üst taraf incecik anammm alt tarafı sorma 😂 başkasının bacakları sanki birde acıyor 😬 birkaç gündür dikkat ediyorum iş yapıyorum akşam ayaklarımın üzerine basamıyorum korkuyorum çok şişmekten valla 😬