Zehragniken Kızlar eşimle kan uyusmazligim var. Devlet hastanesinde de iğne vurdurucam bunun icin nereye randevu almam gerekiyor gideceğim zaman? Bilgisi olan var mı? Yani kadın doğuma randevu alıp gittiğim de iğne için mi geldim dicem
Cansu0101 Zehragniken canım bizde de var 28 haftalıkken yapıyorlar doktoruna başvuran yeterli olacaktır biyer randevu almana gerek yok şuan kaç haftalıksın
Cansu0101 Zehragniken doktoruna kontrole gittiğinde söle ben söleidm test felan yapıolarmıl sonra ibne vuruyorlar dozunda göre eger bebekte babadan alıyorsa kan gurubunu doğumdan sonrada vuruluyorsun bende gittiğimde söyledim daha var ama her gittiğimde hatırlatıyorum Cok gereksiz Bi doktorum var