Kızlar hayırlı akşamlar ben normalde 36+2 oldum bugün fakat dün kontrolde doktor 37 haftalık gebe olduğumu söyledi anlayamadım bugüne kadar hep normaldi son ayda nasıl böyle ileri attı bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi🤔 birde 20 günde 1 kilo almışız en son 2200 gram olan bebeğim şuan 3200 gram olmuş birden bu kadar kilo artması normal mi acaba 😬