Beybiannesi 2li ve 4lü tarama testleriniz temiz çıktığı halde detaylı ultrason yaptırıyormusunuz ? Benim ikiside iyi çıkış bebiş gayet sağlıklı bu hafta sonu doktor randevu vericek büyük ihtimalle yaptırıp yaptırmamak arasında kararsızım sizce napmaliyim 🤷
Hemsure Beybiannesi 2li 4lüde baktıklarıyla aynı değil detaylı da parmaklarından tutun omurgasına kalbinin damarlarına kadar bakıyorlar erken teşhis için gerekli olduğunu düşünüyorum bende geçen haftalarda girdim mesela bende böbrek genişlemesi olduğunu söylediler ve ne yapmam gerektiğini.
Nil2736 Beybiannesi fetal dna yaptırdım. Sorunsuz çok şükür ama detaylıyıda yaptırcam yani. Bence önemli
Smyye1B Beybiannesi Yaptırmalısınız bence. Benimde sorunsuz ilerleyen gebeliğim vardı detaylı da bebeğimin fiziksel bir sorunu olduğunu öğrendim.
Meri3220 Beybiannesi en önemlisi zaten detaylı ultrason ki tarama testleri kesinlik bildirmez tanı koyar. Detaylıda bebeğinizin herşeyine A’dan Z’ye bakarlar zaten ne çıkarsa orda çıkar
Beybiannesi Hemsure Tedaviyle geçer inşallah 🙏 anladım böyle düşününce mantıklı tabi teşekkür ederim, 😌
Meri3220 Gzmnrr evet ücretli yapılıyor eğer devlette yada üniversitede yapılan yer varsa da çok önceden sıra alın
Limonzeytin Beybiannesi Ben sdce 2li test yaptrdm sonuç iyiydi sdce detaylıya giricem o önemli bence herşeyine net olarak renkli ultrasonda bakıyolar snçta… terch meselesi.