merveyildrm evet canım o kadar doktor yaptırıyor onlar bilgisiz, cahil zaten diplomaları da öylesine asılı değil mi?
İnsanları yanlış yönlendirmeyin bence.. yapmadım, benim kendi görüşüm bu deyip geçin!
Hamileliğimin başından beri Sağlıklı beslenip, tabaklarımda ki ölçüyü bile belirleyip kahvaltı, ara öğün, aksam yemegimi yiyordum genelde az ve sıkı yiyordum ve yürüyüş yapmama rağmen tokluk şekerim yüksek çıkıyor evde yaptığınız ölçümler ile şeker yüklemesi asla bir olamaz bunuda bilin lütfen 🙏
Ayriyetten erken farkedilmesi nasıl büyük sorunların önüne geçiyor bi araştırın. Dahiliye uzmanı ve kadın doğum doktoru eşliğinde sıkı takip ediliyorum, iyi ki farkedildi 🙏 İnsanları farklı yonlendirmekten vazgeçin, işi ehline bırakın.