mervekss agrı sızın bünyenede baglı ama en önemlisi doktorun tecrübesine elinin hafifliğine baglı doktorun ne kadar iyiyse o kadar cabuk toparlanıyon 🥰 ama asla zor degıl korkma ilk kalkıs anı biraz zorluyo ama geçiyo gidiyo hele dogumdan odaya geliyosun bebeği göğsüne veriyolar ya zaten hiç bişey umrunda olmuyo tadını cıkar her anın 😍🥰