Çok korkak biriyim ağlayarak girdim doğuma ama inanılmaz anlardı herkes 1 kere bu duyguyu yaşamalı Allah isteyene nasip etsin
Hastaneden yazıyorum çabuk toparladım ayaklandım diyebilirim
Kalkmak hiç sandığım gibi korkutucu olmadı siyatikim geçti şükür
ameliyathane ortamı sadece çok gergindim çok kişi girip çıkıyor merak ve korkuyla ne yaptıklarını merak edip durdum sadece her anın farkındaydım ve hatırlıyorum bacakların üstü balyoz varmış gibi ağırdı sadece his sızlamaydı dikişi falan hissetmedim karnıma baskı hissettm masajla oturtmaya çalıştılar Rahmi karnımı biraz sarstılar rahim yumuşak kaldığı için onu hissettm sorun yaşamadm başka sonrasında yarım sa bi rahim agrısı kum torbası çok iyi geldi çok şükür spinal iğneside çok acıtmadı çabuk tesir etti bebek emzirmek hepsinden zor hala alışamadm😊 anne olduğuma hala inanamıyorum👼 Karışık anlatmış olabilirim Allah herkesi bi avazda kolay doğum nasip etsin😍 ben sandığımdan daha az zorlandım bilin istedim💕