ANNEADAYI0 kuzum 8 haftada başladım gebelik dosyası açtılar ondan sonra her ay düzenli olarak gittim zaten ebe gün veriyor gebe kartına not düşüyor. Her ay düzenli olarak tansiyon, kilo, kan-idrar tahlilleri bakıyorlar. 12 haftada d vitamini damla 16.haftada kan/demir hapını verdiler 20.haftada tetanoz 1.doz ve kalp atışı dinlemeye başlıyorlar 24te 2.doz ve şeker yükleme yapıldı sonra rutin kontroller hep sende git açtır dosyanı. Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah 🤗