Bayanlar 34 haftalık 2.bebgime hamileyim 2 gündür tansiyonum yükseliyor erken doğum riskim de var doktoruma bilgi verdim takip et ,bebeğinin hareketleri azalma vb durum olursa beklme gel dedi , doktora gidmeyede korkuyorum hemn alırlar diye 13 14 büyük 9 10 da küçük çıkıyor ara ara yükseliyor ve düşüyor tehlike çanları çalıyor farkındayım bnm gibi olan hamile anneler ne gibi şeyler yaptinz paylasirmisiniz,