Frdvsdru bugün bende nst ye girdim ilk kez 35 haftalığım, bebeğim hiç hareket etmedi oysaki o kadar hareketli gün içerisinde. Tam 5 defa girdim. Tık yok. Yarın sabah yine gidicem eğer aynısı olursa dopplere sokucak doktorum. Bende gebelik şekeri var tabi. Sizde bi sıkıntı yoksa boş yere sıkmayın canınızı