Tupbebekile merhaba Allah bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ben de sizinle aynı durumdayım. 5.haftadan beri Sürekli kanamalar yaşıyorum tam herşey normale döndü çok iyiyim işe döneyim diyorum en iyi olduğum gün kanama yaşayıp şok oluyorum. Hep düşük tehlikesi diyor doktorlar. Aileme bile hamileliğimi söyleyemedim 9.haftam bitti. Ve kendim gibi örnek bulduklarım hep ikizlerden biri gitti ondan oluyormuş zaten falan yazıyor çok üzülüyorum Allah göstermesin. Siz bu dönemde ne yaptınız nasıl bitti, bittiğine emin olup normal hayatınıza döndünüz mü?