Necati hançerlioğullarını çok övüyor herkes. İlk gittiğimde çok ilgiliydi baya espriliydi bebeği bana gösterdi şakalaştı benimle. Ama sonrasında 2 defa daha gittim hiç ilgilenmedi. Şansıma Çarşamba tekrar ona randevu aldım. Bakalım bu sefer ne dicek.
Ayrıca Selen yaman kesinlikle öneriyorum keşke hep başından beri Selen hanıma gitseymişim çok ilgili güleryüzlü her sorunuzu sabırla cevaplayan bi doktor inşallah doğumuma da Selen hoca denk gelir.