Zeynokus Kızlar 2 haftadir 2 bileğimde de bas parmağımdan gelen bir agri var afedersiniz camasirimi bile kaldıramıyorum sabahları hamilelerde görülüyormuş daha cok yasayan varmi iyi geliyor dediginiz birsey
heleninannesi06 Zeynokus bende yaşıyorum aynı şeyi YouTube egzersiz yapmaya başladığımdan beri rahatladım biraz sizde deneyin isterseniz
Mikmikbuk Zeynokus ben de karpal tünel sandım ama De quervain tenosinoviti diye bişi çıktı. Baş parmak sinir sıkışması.. Karpal tünel de uyuşma oluyor bunda ağrı ve güçsüzlük yapıyor. Atel kullandım 3 hafta hafifledi ama devam ediyor
Rabia_K Zeynokus Bende de oldu geceleri acıyla uyanıyordum resmen fizik tedaviye gittim istirahat bilekliği verdi gece yatarken onu takıp uyuyordum biraz olsun rahatlamıştım
Mavistez Zeynokus buz uygulayacaksin 20dk günde 3 kez ağrı kesicinin bı faydası olmuyor malesef kremi var onunla ovalayip sarmanda gerek
Xxwoman Aynı durumu aynı zamanda paylaştık parmak eklemlerim ağrıyor özellikle baş parmak lahana sardım elime şimdi tuzu bitir
heleninannesi06 Xxwoman evet karpal tünel sendromu egzersiz yazarsanız çıkıyor 4 hareket var ben gün içinde yapıyorum onları koluma vuran ağrı birazda olsa azaldı