nazliaynaci Merhaba anneler bebeğim 17 günlük sütüm yeterli gelmediği için hip mama aldık anne sütünün yanında mama ile desteklemeliyim sarılık problemi için, anne sütünü ve mamayı ne kadar saat aralıklarla vermem gerekiyor?
alcang nazliaynaci her saat başı emzirin sarılığı önlemek için. Emzirdikten sonra da mama verin doktorunuz kaç cc demişse ona göre
Kendineanne nazliaynaci anne sütü emilimi hızlıdır mama ise yavaş anne sütünü saat başı verin mamayı iki saatte bir memenin ardından verebilirsiniz kaşık biberon veya kaşıkla verin yoksa memeyi bırakır Allah korusun benim minik Bıraktı da bir ayda zorla alıştırdım neler çektim
Gizemin-minnakI @nazliaynaci canım benim bebeğim 2 aylık bana doktorum önce emzir demişti ama saat başı meme veriyordum . Ama sütüm yoktu . Mamayı 17 gümlükken 2 saate bir 30cc olarak veriyordum . Sarılık olmadı . Daha fazlasını hazmedemez . Mama anne sütü kadar kolay da sindiremediği için saat başı vermeni önermem. Gaz yapar .
DorukEgee nazliaynaci benimde oğlum 3360 doğdu sarılık hic yoktu 2 gün sonra gittik doktorumuza 3100e düşmüş biraz sarılığımız artmıs dedi moralim bozuldu tabi ama doktorların hicbiri kilo kaybı normal demedi şiştir vs demedi iyice canım sıkıldı şimdi 30cc 45cc ya da bazen 60cc mama(sma) kullanıyoruz sütün az ya da yeterli gelmiyor demiyorlar ben zaten mamayı 3kere veriyordum şimdi her emzirmeden sonra ver dedi doktor biberonlada(philips avent) veriyorum meme reddi suan için yasamadım kaşık biberon şırınga falan denedim ama onları istemedi üstüne kustu 🙄 suan için düzene girdik 2 saatte bir hem iki memeden emiyoruz hemde 15 dk ara ile mama veriyoruz umarım kilomuzu almışızdır🙏
Zuleyy Önce anne sütü ver sonra mama 30 60 cc icer o kilolarda fazlasını kusar zaten ona göre ayarlarsın doktor bişey demiştir ama illaki sütünü sağdıgında ne kadar gelio onada bakmak lazım
alcang DorukEgee her şey çok yolunda bin şükür🧡 bende çok sevindim araları da 2 günmüş🌸 sizin nasıl adapte olabildi mi dış dünyaya🧡