Burcusenkoc yaa sayılı günler kaldı sağ salim kavuşalım inşallah kolay ağrısız bi doğum olsun inşallah, işte bende o yüzden korkuyorum çünkü en son gittiğimiz de 3 buçuk du muhtemelen almıştır bi hafta geçti üzerinden normal olucağı için ne zaman doğacağı da belli değil daha da alır mı bilmiyorum beklemedeyim valla