Gulnur-1997 evet doğum yaptım , öncelikle teşekkür ederim , siz nasılsınız ?
3 Ağustos da doğum yaptım önceki doğuma göre ağrılı bir süreç geçirdim. Uyuşturulma esnasında öncekinde hiç acı hissetmemiştim ama bunda hissettim. Galiba ilki epidural olmuşum bu spinal ondan öyle oldu. Doktor ilgisi hemşire ilgisi güzeldi ameliyathanede ama yatış yaptığımda çok fazla hatta hiç diyebilirim doğru düzgün ilgi görmedim. Yoğunlardı belki ondandır bilmiyorum ama serum kolumda o kadar fazla bekledi ki kan bile geldi , korkulacak bişey değil tabiki ama biten serumu kapatmak çıkartmak İÇİN bile yarım saatte anca geliyorlar , Gülen yüz yok . Tabi bazıları var kibar ilgili ama genel olarak değillerdi . Oğlum küveze girdi , sezaryen doğumlarda çok oluyormuş , çok fazla küvez bebeği var. Oradaki ilgileri güzel çocuklarla ilgilenmeleri gayet başarılı buldum. Doktorumda iyiydi. Tek beğenmediğim noktası yatış yaptığım katta ki hemşirelerin ilgisizliğiydi. Onun dışında güzel geçti. Uyuşturulma esnasında canım yandı. Dayanılmayacak bişey değil oda ama beklemediğim bişey olduğu için beni paniklettirdi. İlk sezaryen de nasıl anestezi uygulandı bilmiyorum bilgi vermemişlerdi ama sayfasında genelde epidural uyguladıkları gözüküyor. Net bilmiyorum tabiki. Bunda öncede anestezi uzmanı geldi konuştu spinal olmak ister misin diye sordu beraber karar verdik. Diğeri acısız olduğu İÇİN bunda da öyle bekledim ama bu acıtınca çok gerildim korktum ama acısından değil o an ki acıyı bilmediğimden ve bunda böyle olup ilerleyen vakitlerde daha fazlası olabileceğini düşündüğümden korktum. Siz hazırlarsanız kendinizi bişey yaşayacağınızı zannetmiyorum🌸