Minee84 @Edabykl maşallah bizde 12+2 yiz sağlıkla gelsin inşallah utangaç demekki kız da olabilir o zaman genelde kız bebekler göstermiyor diyorlar☺️ 👣
Edabykl Minee84 sağlıklı olsunlarda yeterki 🤲🏼 ama insan yinede merak ediyor acaba erkek mi kiz mi diye 🙈😂
Minee84 Edabykl evet tabiki hele ben nasıl merak ediyorum 2.gebeliğim bir oğlum var o yüzden aşırı merak ediyorum 🥰
Edabykl Minee84 insallah nasip olur kiz annesi olmakta cok guzel Allahim nasip etsin insallah diyelim benim ilk hangisi olursa olsun sağlıklı olsunda hep kiz annesi olmak istemisimdir 🙈😂
Minee84 Edabykl amiiin inşallah ❤️ Rabbim seninde gönlüne göre versin inşallah canım sağlıkla gelsinler 🌺
hhacerozer Zeeynepp bence kişiden kişiye değişiyor ya bazıları erken hissediyor hareketlerini bazıları geç