Fatoo33 canım nişan icin pembemsi kanlı derler ama bilemedim ki. Benim de açılmam var, doktor dedi ki suyun ya da adet kanaması gibi kanaman gelirse hemen ara dedi. Benim de kasılmalarım var ara ara gelen, karnım taş gibi oluyor. Ama düzenli değil. O yüzden evde dinleniyorum şu an. Çarşamba muayenem var onu bekliyorum.