Ben 5+2 de gittim kese vardi sadece sonra 2 hafta sonra gittim karnimdan gozukmedi yine boş gebelik olabilir demisti vajinal muayne yapti megerse rahmim tersmis bebek arkada kaldigi icin gozukmemis karnimdan 8+1 de vajinal olarak gördük suan 14+2 yiz sende iyi haberler alirsin insallah bol dua et Allah nasip etsin insallah 🤲🏼