Betusgani MDeniz42 güzel gidiyordu lakin bugün iftar sonrası çok çarpıntım oldu 19 haftalığız doktorum da aralıklı tut demişti ama ben 3 gün peş peşe tuttum 🤷🏻♀️ Yarın ara vereceğim, suyla pek aramız yok zorla içiyorum 🥲
MDeniz42 PrensesAnnesi- sağlık olsun canım benim 2 gün tuttum biraz boğazım ağrıyınca bugün tutmadım. Sonra kazasını yaparız inşallah yeter ki bebişler sağlıklı olsun ❤
MDeniz42 Betusgani aman canım 2.5 litre altına düşme. Gün içerisinde çokça içiyordum ama oruçla suyu bende tutturamadım. İftardan sonra şişip kalıyorum
Betusgani MDeniz42 bende şişip kalıyorum suya daha çok sahurda fırsat oluyor sonra sabaha kadar lavabodan çıkamıyorum 😂