Edabykl -moms benimde cikti sonuc doktora gostermeyi bekliyorum betahcg olan 35.8 diğeri 2.50 sizinkine yakin biraz hemen hemen ama icimde bir rahatlik var nedense sanki riskli cikmicak gibi ama tabi tam sonucu bilemiyorum hayirli haberler aliriz insallah
-moms @“Edabykl”#p2149742 yanlış değilse şey diye okudum betahcg 50 altı çıkarsa erkrk 50 üstü çıkarsa kızmıs cinsiyet ay vallahi bilmiyorum hakkımıza hayırlısı olsun inşallah
Edabykl -moms onun hakkinda hic hir bilgim yok cinsiyet belli degil sağlıklı olsunda bugun gosterdim bu arada sonucumu düşük riskli cikti yani temiz sende iyi haber alirsin insallah 🤲🏼
-moms Edabykl ayyy canım benim çokkk teşekkür ederim darısı başıma inşallah bende haber veririm sana 🌹
Kucukgonlum Benim de arkadaşlar bebeğimin değerleri yüksek çıktı 2 li tarama da Amniyosentez yapılacak anlayan var mı? Profilime girip bakarmısınız daha önce de paylaşmıştım..
-moms Kucukgonlum canım 2011 senesinde annem kardeşime hamileyken aminiyosentez oldu çok zor bir işlem ve çocugu etkileyebiliyor yaptıran anneler genelde hep pişman ve sonuc genelde hep temiz çıkıyor o yüzden bence iyi düşün iyi araştır en öenmlisi içinizi ferah tutun
Kucukgonlum -moms ense kalınlığına bakıldı o yüzden yaptırmak zorunda kaldım. kandan bakılan test için özelller 15_ 20 bin TL istiyorlar 😔