Sedius o doktor biraz erken konuşmuş bence sezeryan yanlısı anlaşılan. Ben 39+5 de doğurduğumda açılma da yoktu Bebek kanala da girmemişti sadece su sızmasıyla doğumum başladı ve sancılandıkça açılmam oldu Bebek de kanala indi. Başka bir doktor daha çatı sorunu var derse tamam seseryan düşün ama tek doktorla kalma diğer doktora da bunun dediklerini anlatmadan çatı muayenesi is etiket diğer doktor sorun yok derse direkt normali düşün asıl normal rahatlıktır