trr4457 Asli_k beeen 🤦🏼♀️ya sol göğsüm kopuyor ağrıdan ilk defa böyle ağrıyor ve parol içtim düşünn test yaptım bugün ama negatif maalesef adetimin geçmesini beklicem
trr4457 Asli_k evet ama çıkmadı sabahtan beri post okuyorum biri 5 gün kala kan vermiş negatif çıkmış 2 gün kala erken gebelik yapmış pozitif çıkmış beklemedeyim bende bilmiyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
msaslaner Asli_k kuruma çizgisi ne oluyor ilk denemelerimiz pek bi bilgim yok çok kararsızım evde bır test var 😊
Asli_k msaslaner kurumadan kaynaklı oluşan ikinci çizgi yanılabiliyor çoğu kişi o sebepten ilk 5 dakika çıkan sonuç geçerli varsayılıyor 😊
Asli_k Ikra73 ya işte herkeste öyle olmuyor malesef belirtiler olsun testte çıkabilecek sonuç olsn insan kararsız kalıyor işte 😅
Gorkim Asli_k evet ebet ediyorım 5 ay oldu olmadı bir türlğ geçen sene şubay ayında 8+4 de kalp durması sebebiyle kaybımda var cuma günü doktorum çağırdı tedaviye başlarız dedi artık neyapalım hayırlısı diyorum
Asli_k Gorkim hakkında hayırlısı olsn canım bende aralıkta boş gebelikten kürtaj oldum bu ay ovülasyon testine başlayıp yumurtlama ve çatlama gördüm ama hayırlısı allahtan işte bekleyip göreceğiz
Asli_k Kullaniciadii benim ilk gebeliğimde de belirtim yoktu umutsuzluğa kapılma canım allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin 🥰