Merhaba benimde 6 haftalık kanamam olmuştu hatta kırmızı bilgimiz kan gibiydi ve az da değildi, ama çok şükür yerleşme kanamasiymiş şimdi oğlum kollarımda hiç korkmayin ve kötü düşünmeyin sadece uzanıp ayaklarınızı yükseğe koyun bir kaç gün çok yormayın kendinizi. Sağlıkla kalın 💗