sendekimsinnn Kızlar bugğn karnımda böyle pıt pıt bişeyler hissediyorum daha önce olmamıştı hiç acaba bebekmi değilmi anlamadım
Betusgani sendekimsinnn 19 haftalik olduk ama 17+3 de başlamıştı pit pit etmeleri ilerleyen haftalar da daha yoğun hissedersin 🥰
Parisbebek sendekimsinnn yaa ne güzel bizde 19 haftalığız ama hiç bir his yok 😑 karnım bile yeni belirginleşti
Betusgani sendekimsinnn inanılmaz bazen canımı bile yakıyor hafiften 🥲 biz biraz önden gidiyoruz o yüzden daha erken hissettim galiba 🧿😇
sendekimsinnn Betusgani o kadar çokmu hissedıyorsunuz hareketini ben daha baya az hissediyorum bir an önce o evreye geçmek istiyorum çok merak edıyorum
sendekimsinnn Parisbebek bende de öyke çok çok küçük bi göbeğim var ama göbekle hareketin bi alakası yok
Betusgani sendekimsinnn dediğim gibi hafta olarak 1 hafta önden gidiyor bebiş ondan olabilir, her zaman degil ama bazen yoğun hissediyorum